Ownership over eigen fanbase met een nieuwe website.

Laks1.png

Het idee

Fans.

Artiesten koesteren ze. Zonder fans geen streams. Geen shows. Geen cd verkoop. Geen voldoening. Geen bestaansrecht.

De connectie met fans is daarom van essentieel belang. Bij die is er fans altijd behoefte aan contact. Aan content. Bij artiesten is die connectie minstens zo belangrijk.

Maar er moet ook geld verdiend worden. In dat perspectief is het belangrijk dat artiesten zelf de regie krijgen én houden over het contact met hun fans.

Ownership over een met keihard werken opgebouwde fanbase dus.

Met de deelname aan Wie is de Mol? ontstond er bovendien de behoefte aan een nieuwe converterende website.

 
Lakshmi-19102020-Kim Balster-7545.jpg

Onze rol

the Creative Chapter verkende samen met Lakshmi manieren om van volgers op Social Media échte fans te maken.

Manieren om concertbezoekers langer te binden dan dat twee uur durende optreden.

Manieren om de release van een videoclip door te trekken naar persoonlijke interactie.

Door de inzet van geautomatiseerd contact, maar mét persoonlijke insteek.

Daarnaast hebben we in recordtijd een nieuwe website verzorgd, om de grote belangstelling door Wie is de Mol? nog beter op te kunnen vangen.

Doelen? De opbouw van een eigen database met fans, een versteviging van de relatie met fans én een opmaat naar een abonnementsstructuur.

 

LAKSHMI - LULLABY

 
Lakhmi-Haarlem-30032019-Kim-Balster-5785-1030x1030.jpg

Meer info

Check de website van LAKSHMI voor verse (media)optredens of releases.

Schrijf je vooral even in voor haar nieuwsbrief!

Foto credits: lakshmimusic.com

Vorige
Vorige

Molenaar & Plasman Solutions