Uiltje X de Librije

IPA in een sterrenrestaurant. Uit blik.

librije-klein.jpg

Het idee

Bierbrouwerij het Uiltje doet het allemaal net even anders: bijzonder uitgesproken smaken, creatief artwork waar mensen niet over uitgesproken raken, biernamen die resoneren.

Maar bovenal, en we quoten even, ‘f*cking goed bier brouwen.’

Dat blijft niet onopgemerkt.

En zo kan het, dat gerenommeerd sterrenrestaurant de Librije tegenwoordig het prijsdier van de brouwerij uitschenkt: the Bird of Prey.

Gewoon uit blik. Aan tafel. 

 
librije-klein-2.jpg

Onze rol

the Creative Chapter ontwikkelde samen met het Uiltje het concept en de interviews voor in een video, om online aandacht te genereren voor deze mijlpaal.

Een video kon natuurlijk niet zonder het uitschenken van een blik bij de Librije zelf én niet zonder wat uitleg over waarom dat blik nou zo essentieel is.

In combinatie met een door ons geschreven (op de zakelijke markt gerichte) landingspagina en een advertentiecampagne, gingen de views én de reacties door het dak.

Inmiddels ondersteunen we het Uiltje op structurele basis door middel van Content Marketing advies sessies.

 

De video

 
bird-of-prey-can.png

Meer info

Check de landingspagina over dit project via de knop.

En als je er toch bent..

Vergeet niet een paar van die heerlijke Bird of Prey’s in je winkelmand te leggen!

Vorige
Vorige

BRAL.

Volgende
Volgende

Certin